ارسال پاسخ 
پیاده سازی برندینگ
10-02-2017, 11:06 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 10-04-2017 10:54 AM، توسط moghaddam.)
ارسال: #1
پیاده سازی برندینگ
مراحل طراحی سایت اصولی

در یک دهه قبل در ایران شرکت های زیادی مشغول به فعالیت طراحی سایت بوده اند اما تعداد معدودی از این شرکت ها برای طراحی وب سایت مشتریان خود از یک روش اصولی و مشتری مدار استفاده کرده اند . طراحی سایت برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است چون بخش اعظم کسب و کار آن ها به وب وابسته است و می خواهند طراحی سایت از وب سایتی که برایش هزینه کرده اند راضی باشند .

در زیر به بررسی مراحل طراحی وب سایت اصولی می پردازیم . که هم مشتری و هم شرکت در این پروژه سود ببرند .

جمع آوری نیازمندی های وب سایت

این مرحله اولین فاز طراحی وب سایت است . صاحب کسب و کار نزد شرکت طراحی سایت می رود و درخواست سفارش می دهد . در این مرحله گفت و گو هایی مابین مدیر شرکت و مشتری پیرامون کسب و کار صورت می گیرد و تصمیم می گیرند که آیا واقعا لازم هست سایت طراحی شود یا نه از یک ابزار دیگر برای رونق کسب و کار استفاده کنند .

در صورتی که تحلیل های مربوط به کسب و کار تمام شد و تصمیم بر طراحی سایت شد در مورد امکانات و سیستم هایی که وب سایت برای کاربران و مدیر وب سایت فرآهم می کند صحبت می شود .

پس از بستن قرارداد و تعیین طراحی سایت هزینه و زمان پروژه وارد فاز جدیدی می شویم .

طراحی نمونه اولیه وب سایت

طراح وب سایت شرکت با استفاده از نرم افزار photoshop اقدام به طراحی نمونه اولیه وب سایت می کند .

این نمونه اولیه شامل تمام قسمت های مختلفی است که قرار طراحی شود . این نمونه اولیه به مشتری نشان داده می شود و پس از تایید نمونه اولیه توسط مشتری وارد فاز جدیدی می شویم .

پیاده سازی نمونه اولیه

نمونه اولیه به طراح وب سایت تحویل داده می شود . تا آن را پیاده سازی کند . وب سایت شامل دو قسمت عمده است سمت کاربر و سمت سرور . این دو قسمت با هم طراحی می شود وب سایت کامل شود و تحویل مشتری داده شود .
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان