ارسال پاسخ 
تعریف صورتجلسه
07-22-2017, 09:55 AM
ارسال: #1
تعریف صورتجلسه
هر شرکت اگر بعد از زمان تاسیس خود نیاز به تغییری در شرکت خود داشته باشد باید این تغییرات را به ثبت شرکتهای ایران اعلام نماید . جهت مطلع کردن تغییرات رخ داده شده در شرکت باید از یک صورتجلسه استفاده شود .
هر صورتجلسه از چند بخش جداگانه تشکیل شده که تعداد آن بسته به نوع تغییرات دارد .
از جمله صورتجلسات تغییرات که در شرکتهای بسیار کاربرد دارد می توان به :
1 - صورت جلسه تغییر آدرس
2 - ورود شریک جدید
3 - خروج شریک
4 - افزایش سرمایه
5 - کاهش سرمایه
6 - انتقال سهام
7 - انحلال شرکت
و ...

اگر شما هم نیازبه تنظیم یک صورتجلسه برای شرکت خود دارید با شماره های :
02177516567 - 02177503715 و همچنین شماره همراه 09128069819 تماس حاصل نمایید .
با تشکر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان